Followers

Saturday, February 27, 2010

Suka suki II

Salam,


 esok 27 februari.. ade ape ngn 27 februari? ade air soya.. yaaa anda salah.. 27 february adalah ari cuti sedunia.. aku isytiharkan cuti dengan mendapat mandat drpada orang kaya-kaya V5K.. esok x skolah.. esok x de meeting(kalu ada, ckp je ak balik sabah.. ho3) yg penting esok ak nak spend masa untuk diri aku ssendiri.. \[^_^]/
  
saat ni aku sedang..


hakikatnya aku sedang...

moral of the story ::> basuh kaki sebelum masuk rumah..

*******************************************************

Esok ak plan nak :

1)
 memandangkan next week adlah test week, so kenelah belajar kan.. kalo x belajar nanti kene byar balik duit petronas.. ak xnak bayar balik duit petronas, so, kenelah belajar sungguh2..  Ni jadual test ak :

1)Discrete Mathematics : 2 March 2010, 2-3pm Test room block N.
2)Academic Writing test1dan test2 : 5 March 2010, block N (pagi sampai petang)
3)Oil and Gas : dengar citer ari selasa ni, sama ngn DM.. tp x pasti ag.. hukhuk
4)Structured Programming : 11 March 2010, 8.30-11.00pm Test room, Block N.. 
5)Computer Organization : tarikh belom dikenalpasti..tp yg pasti next week.. hukhuk..

2)


Buat lah pape pun yg ak rase aku nak buat.. ho3..
a) tido dengan bersemangat 
b) bergurau senda dengan housemate.. 
c) tgok muvie??- abihkan citer doraemoon the muvie.
 (tggal separuh ag, aritu x sempat nk abiskan. byk keje dohh..
d) walaupapaun, perkara wajib mesti dilaksanakan..

Harapan aku agr menjadi insan yg berguna ^_^

********************************************************

Segala yg dirancang adalah bermula pada saat ini, so, saat ni, ak nk tido.. jam mengikut wilayah V5K dah menunjukkan kol 1.00am. hmm, agak awal jge lah ak tido drpada hari biasa.. jadi hari ni adalah hari luar biasa.. 

 
      -
selamat malam.




p/s: umi kata: kalo x nak sakit , pergilah rehat.. k, salam.

No comments: