Followers

Saturday, July 2, 2011

MAGgy~

Salam,
muzik latar: i Love u by avril lavigne


                     02/07/11, 12.00am: untuk pertama kalinya hati saya terbukak untuk mendrive MAGgy~
                     Perasaan saya: marvelous!
                     Perasaan MAGgy: terharu kerana akhernya berjaya menerima kasih sayang saya..
                     muahhaha~





Save the date k! sorry MAGgy sbb mengambil masa yang lama untuk menerima awak~ muahhaha.. 

MAGgy yg baru berusia 2 bulan..masih segalanya pink~ haha
itu kak nad jiran sebelah penyibuk! haha ;P


MAGgy bersama 2 org mama die~

Achievement pertama MAGgy: Tokoh 'kereta contoh' sewaktu convofair 2010


Dengan ini, saya dedikasikan lagu dibawah just for u MAGgy ^^)v
   
                     

2 comments:

princessa said...

magy berkata:
terima kasih kerana menerima saya..saya terharu...dan saya harap mama terima hubungan saya dengan bmw abenk dan bukannya sulaiman atau bumblebee

deyla fadhilah said...

@rumet

haha..baeklah maggy.. mama restu semuanya.. baek bmwabenk mahupun suleman.. dua2 pon boleh~ ha3