Followers

Saturday, November 19, 2011

oh gaji pertamaku~

Salam
muzik latar: stereo heart by gymClassHeroes feat adamLevine




 Oh, hidup juga sukar tanpa gaji~ baru bulan pertama kerja namun gaji sampai sekarang tarak masuk2 lagi.. alamak, hidup sukar. laptob aku pulak mengalami alzheimer.. harus tambah otak lagi, kasi besar baru boleh lancar digestive sistem nya.. ahhhhh 


 Kak gee cakap salah aku sebab gaji masuk lambat... salah aku ke? aku rasa aku x bersalah... hukhuk.. sebenarnya, aku tersilap marah kt GM.. huhu.. mana aku taw dia GM.. apa taknya, masa lunch kat kantin, die menjerit panggil geng die, padahal geng die duduk tak sampai 15 cm pun depan die.. pastu menjerit plak tepat2 belakang aku.. naseb baik aku x da serangan jantung paling2 pun tercekik makanan je. memang silap ah jerit belakang aku! 


 Oh, GM adakah ini hukuman buat aku? sebelum aku marah buat kali ke 2, silalah dan cepatlah masukkan gaji aku.. T_T

No comments: