Followers

Thursday, January 21, 2010

Abah sy ensem..




Ini abah saya..




Saya sangat sayang abah saya..
~Saifullah b Mohd Amin~




Saya sayang umi n abah saya..

   Tetibe lak rse rindu kt abah.., Abah seorg yg pendiam, tapi bila da stat buka mulut, x taw bila nak diam... he3..  Gambar abah pun sikit je, sbb abah x suka amek gambar.. walaupun dah banyak kali sy amek gambar abah curi2 gune handset abah ah (handset abah ade kamera, sy nye x dek ,argh..*_*) tp lepah tu abah akan delete semula, dan abah akan cakap 
"Ni sapa punya kerja amek gambar abah  x ensem ni??!!" Sy pun dgn slumber jawab, "makwe abah kut. :)".. Kemudian abah pun akan buat2 muka marahhhhh........ ^_^.. he3.. 


  Hari ni bukan fathers day n bukan bufday abah... (cakap sal birthday, abah memang x suka smbut birthday, ntah la, tp sy sambut je time bufday abah, abah x marah tp lepas tu bersedialah utk mndengar ceramah dari abah............ he3..) Bagi sy, setiap hari adalah Hari Abah................


  Dari kecik sampai besar sy memang rapat dengan abah...  sy suka dengar abah bercerita.. (walaupun kekadang tu, sy wat muka mengantuk pun, abah buat2 x paham.. argh!!) 
tp kenape ek, sejak akhir2 ni, agk renggang......hmmm.... sedih....oleh itu, dila nk mintak maaf atas segala silap salah dila kat abah.. 
~Dila sayang Abah~ ...................................................................................................................................................................




p/s: Umi kata, abah adalah abah yg paling baek sedunia!! (sokong umi..:)




No comments: