Followers

Sunday, October 23, 2011

enchanted

Salam,
muzik latar: yourLove is a Lie by simple plan




 Internship story again.. ^^.. i do like my intern because...... i dont know.. haha. maybe because dato zainal is happy when i'm not in utp.. (ada orang cakap, oke fine) i love my interns!.


 Nama aku kat ofis ialah Rose~ (tapi aku x da jack..) bos susah amat nak panggil nama aku.. last2 rose jadinya. haha..aku amat tak faham kenapa orang susah sangat nak sebut nama aku? Selalu kalu aku perkenalkan diri, mesti dorang akan tanya balik, 'apa nama, sekali lagi?' aiyy, buhsan la.


 Minggu lepas adalah minggu yang agak busi tetapi aku bersyukur sebab kalau tak busi aku akan buhsan. dan buhsan itu adalah sesuatu yang tidak baik untuk kesihatan. Orait, minggu lepas kerja aku banyak kena buat montaj dan flash2. Untuk pertama kalinya aku buat montaj dan flash. dan aku dah buat. dan perasaanya amat enchanted. enchanted tengok hasil kerja seorang yang noob. yang buat ak OT x bergaji dan tak tidur. ye lah, kalau dah bos bagi kerja, aku cakap aku tak pandai pun dia kata aku ni merendah diri sangat. padahal aku betul2 tak pandai. tak paham aku. tetapi kembali kepada tema umur 20 aku, 'if u dont try, u wont know rite!' ngez~ (motivate diri sendirik)


 Orait, aku terkagum dengan working condition kat petronas. Seperti biasa kerja dari hari ahad hingga khamis, jam 8am-5pm. dan hari rabu, jam 4pm khusus untuk riadhah. Tapi x leh balik awal, kena jugak ikut mereka g riadhah~ Setiap pagi pulak, jam 8.30 mesti ada bacaan doa, to get barakah. Selang waktu lunch, ada ceramah kat surau dan selepas tu, solat zuhur berjemaah. nice one.


 enchanted.

2 comments:

NOR NADIA said...

bguih Arh siah! pas ni blik utp..blh mu praktik kat umoh kito

deyla fadhilah said...

haha.. berehh boh ;)