Followers

Tuesday, October 25, 2011

teks untuk GM

Salam,
muzik latar: yearsFromNow by aizatAmdan


 "Rose, nah ambil paper ni. baca dan pahamkan. pastu ko buat teks speech untuk GM. Cepat taw. bos hatta nak by petang ni."


Aku tidak pulak membantah. salah aku. walaupun dalam hati, berkecamuk. Apa tidaknya, itu kerja dia. dia yang sepatutnya buat teks untuk GM. Aku punya tugasan lain. dia lak sedap2 main internet. baca blog2 lah. kalau ko terjumpa blog aku , selamat datang ya! Mujur bos aku paham sebab aku tidak menyiapkan tugasan aku. Seharian memerah otak membuat teks ucapan untuk GM. 


 Cabaran untuk aku. Aku tak pernah buat teks ucapan. Kerja2 CNP ni manalah aku taw. Kerja2 PNP bolehla aku buat.. haha. dan buatlah jugak teks itu dengan muka yang x da seri. Siap je teks, terus aku hantar kepada dia. bagiku, kalau banyak salah, bos akan marah dia jugak~ sebab memang kerja dia.. hahaha ;P


 Seperti biasa setiap pagi aku akan check email di microsoft outlook. dan mesej dari dia, "Rose! Bos like it. Congrats." terkagum sejenak..


 lol. asal bos x marah dia? geram. tapi alhamdulillah, aku ada bakat jugak buat teks ye. tak tahu pun selama ini~ haha


p/s: semakin merindui bintang (my pet). bintang dah hilang..

2 comments:

NOR NADIA said...

ahaahhah bapak lawak...ko mmg xde talent nak mngenakan org arh! huhuh

deyla fadhilah said...

haha. no worries.. intern ada 6 bulan ag~ balik utp nanti ak akn tunjukkn kat ko talent ak kenakan org :P haha